sobota, 18 kwietnia 2020

Powrót do przeszłości

Najbliższa audycja powstała dość osobliwie, choć ten patent
już kiedyś wykorzystałam, aczkolwiek wtedy oddałam głos słuchaczom.
Zabawa polegała na tym, że wybierało się w ciemno numer audycji i numer
utworu z tego, co już kiedyś pojawiło się w Szczypcie.
Można w ten sposób bawić się w nieskończoność i za każdym razem
powstanie ciekawy zestaw.
Tym razem większość utworów typowała moja mama ;)
Ja dołożyłam małą cegiełkę w postaci kilku utworów.
Jakaż była moja radość, gdy całkowicie przypadkiem wytypowałam
mój ukochany zespół. Szczerze mówię - mama świadkiem ;)
Oprócz tego pojawi się wiele innych perełek muzycznych,
m.in. zespoły takie jak Wardruna, Flogging Molly, Joryj Kłoc.
Ale to - jak zwykle - wierzchołek góry lodowej.

Co pojawi się jeszcze?
Tego będzie można się dowiedzieć w najbliższy poniedziałek, 20 kwietnia
o godzinie 21:00.



www.proradio.pl
player 1: http://www.proradio.pl/radio/index.php
player 2: https://tunein.com/radio/Pro-Radio-s154154      


Zapraszam
Dana











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz