piątek, 27 maja 2016

Korba i rura

Pomysł na audycję poświęconą dwóm instrumentom, czyli 
lirze korbowej i didgeridoo, pojawił się dawno, ale nie chciałam
z niego skorzystać, bo temat nie jest łatwy.
Niedawno rzuciłam znajomemu od niechcenia - zaproponuj mi
jakiś temat do audycji, bo zalatana jestem i nie mam czasu 
pomyśleć nad nowymi tematami. No i stało się...
Już w momencie, gdy wypowiedziałam tamte słowa przeczuwałam,
co może się stać. I znów, chyba z dziką przyjemnością,
zaproponował temat powyższy... Tym razem nie wypadało odmówić ;)
Będzie więc trochę informacji o tych instrumentach i wykonawcy,
którzy ich używają...
Usłyszymy m.in.:
Omnię
Matragonę
Żywiołaka
Klepisko
Ondreja Smeykala

Oczywiście to nie jest cała lista, a kto jeszcze?
Dowiemy się w poniedziałek, 30 maja, o godz. 21:00
na www.rocktime.pl
Zapraszam
Dana





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz