niedziela, 31 maja 2015

Nowości, starocia i góralska muzyka

Ledwie skończyła się ostatnia audycja, ja już miałam pomysł na następną...
W zasadzie był to pomysł pokręcony. Ale tylko lekko.
Bo pomieszałam dźwięki. Ale czy w audycjach muzycznych nie chodzi o to, 
żeby było różnorodnie?
Więc będzie...
Najpierw przeniesiemy się na chwilę do Grecji, którą zwiedzaliśmy tydzień temu.
Po chwili będziemy już w naszym pięknym kraju, za sprawą dwóch utworów
z najnowszej płyty Percivali - Mniejsze zło...
Potem skoczymy do Holandii za sprawą zespołu Heidevolk, a później to już tajemnica...
Zdradzę tylko, że będzie coś, co lubimy, choć nie wszyscy...
Coś, czego nie było dawno, bo był przesyt. Ale ja mam zawsze niedosyt, i jak włączę, to...
Lubię na okrągło...
Po tym, co lubię na okrągło mam nadzieję wszystkich oczarować.
Muzycznie. Oczywiście.
A potem to już z górki, bo pod Tatrami się znajdziemy...
Uff...

W rezultacie usłyszymy m.in. tych wykonawców:
Percival Schuttenbach
Heidevolk
Tomas Kocko and Orchestr
Grai...
Reszta jutro ;)

Aaa, to będzie audycja nr 120 ;)
Zapraszam, poniedziałek 1 czerwca - wielki dzień dziecka
godz. 21:00 www.rocktime.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz