czwartek, 30 października 2014

Otwórz te drzwi...

"Szedłem sam jak ślepiec, jak duch
Noc była czarna i pełna mgły
Jakże bezradny spotkałem Cię znów
Lecz pełen wiary że powiem jak iść

Kocham Cię wiesz, choć nadziei mi brak
Choć znikasz w noc, w noc na progu tych drzwi
Za mur ciemności wpuść mnie
Usłysz mój krzyk - nie rozdzieli nas nikt


Otwórz te drzwi..."


Tomek Beksiński - postać kontrowersyjna.
Przez jednych uwielbiany, przez innych znienawidzony.
Dwie godziny to zbyt mało, aby o nim opowiedzieć,
to zaledwie "liźnięcie" tematu, lecz czy wszystkie karty muszą być odkryte?
Zostawmy jakieś niedopowiedzenie...

Zapraszam w niedzielę, 2 listopada, na audycję poświęconą
Tomaszowi Beksińskiemu.
Usłyszymy m.in.:
XIII Stoleti
Budgie
Yes
The Doors
The Moody Blues
i wiele innych zespołów.
http://rocktime.pl/play 


Dana









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz